torsdag 26 februari 2015

Love +toast

Tänkte jag skulle tipsa om bra o söta handkrämer. Det går ju åt nu i vinter tider.Kommer från love+toast.jag har tre st i mina ägo. Tycker de är toppen. Åker in i huden snabbt och kladdar inte. Och det ska bara vara naturliga ämnen , o inte testade på djur , och det är ju ett plus:)
Varje tub är på 35g.
Kan gå in här.
De jag har heter paper flower , sugar grapefruit och gin blossom.

såhär beskriver de handkrämerna:

Love & Toast är pionjären Margot Elenas trendiga varumärke med naturliga produkter som innehåller allt det bästa för din kropp. Alla produkter från Love & Toast är över 97% naturliga och är helt fria från parabener, sulfater, propylengykol, ftalater, triclosan, mineraloljor och syntetiska färgämnen och produkterna är ej testade på djur. Det har tagit flera år för Margot att ta fram Love & Toasts unika sammansättning av naturliga och miljövänliga ingredienser, ingredienser som håller hög standard och möter Margots höga krav gällande funktion och stabilitet.

2 kommentarer:

  1. Oh va kul med nya märken (för mig). Jag har tyvärr ingen handkräm just nu. Har inte fallit för någon än och när de tar slut så blir det inte att jag köper en nya direkt. :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är roligt med nya märken:)glömde o skriva att dom doftar gott också:)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!