onsdag 22 juli 2015

Isadora- 506 Limonade

God morgon! Sitter här själv i soffan o dricker kaffe , jag dricker nog alldeles för mycket , men måste ha det på morgonen:)
Som alla vet är det ju grön onsdag idag. Idag visar jag ett lack från isadora , 506 limonade , ett ljust grönt lack , lutar lite åt pistach.

Men som vanligt så räcker det med två lager , täcker också bra.
Formelan är bra , och jag gillar den breda penslen:)
Det är ett rolig o härligt creme lack från isadora.Det kanske blev lite grönare på korten än vad det är i verkligheten.

Vad tycker ni?

Gå in hos karin för fler härliga bidrag:)

Betyg 5/5

13 kommentarer:

  1. En fräsch och härlig grön tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. It is really pretty - I love greens like this!

    SvaraRadera
  3. This is very pretty shade! Your nails are very beautiful. :-)

    SvaraRadera
  4. It's a really nice green :-)

    SvaraRadera
  5. Ja den är ju också jättefin (undrar om jag inte har den med:) Jag får alltid min bilder att bli mesigare i färgen än irl, du tvärtom...kul

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så konstigt, måste vara kamerona som gör så , oftast så blir det lite grönarebän vad det är..o jag är ingen expert på kamera , vilket jag vill va:)

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!