måndag 4 juli 2016

KBShimmer - Brrr -tiful Dreamer

Godmorgon. Idag är det måndag och jag har lämnat barnen på dagis,och jag är sjuk, så nu har hela familjen varit sjuka..

Dagens lack är från KBShimmer,  och mitt första så jag har direkt ingen erfarenhet av detta märke, men dock sett andra som har det.
Detta är ett lila bas med massa glitter i,och i olika färger så som blått,silver,lila och rött,dessa glitter är också i olika storlekar.

Jag har två lager på korten, kanske skulle ha varit tre lager. Bra formula o torka fort. Smal pensel.

Vad tycker ni?

Betyg 4/5

6 kommentarer:

  1. Hahaha, that is a super cool name!
    It looks beautiful on you!

    SvaraRadera
  2. Great polish. I love the glittery mix it has :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. I agree,, i like the glittery also and it was easy to apply

      Radera
    2. I agree,, i like the glittery also and it was easy to apply

      Radera
  3. I like the look of this polish :) Also: I think KBShimmer makes great polishes, I have a few and I'm a fan :)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!