fredag 21 oktober 2016

Layla - thermo no 4

Hej på er! Jag fick hem några lack från layla's thermo lack. Har varit sugen på att testa dessa för jag tycker det är lite roligt med thermo lack alltså sådana lack som ändra färg på värme o kallt.
Ja va lite skeptisk men det fungerar :D
Det är ett just rosa som skiftar till lila rosa el vad man kalla det...kan tycka att det är lite typ pärlemorskimmer i det. det torkar lite matt så tre tunna lager plus överlack som seche vite.
Så detta blir mitt femte bidrag till United in pink :)
De första tre korten är helt vanliga,,de andra två har jag spolat kallt vatten på och de sista varmt vatten.
Smal pensel och skir formula. Torkar fort.
Vad tycker ni?
Betyg 4/5

7 kommentarer:

  1. I prefer it cold - but a nice shift!

    SvaraRadera
  2. I can actually agree with you prefer it cold too,, but think it will be cool with the pink too, I go and watch my nails all the time =)

    SvaraRadera
  3. I like thermo nail polish a lot, it's so fascinating to watch them shift!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes it is, I go all the time and look at my Nails =D

      Radera
  4. I like thermals but they don't really make sense on my short nails. It looks so great on your nails! :)

    SvaraRadera
  5. WoW..so lovely. I haven't liked Layla polishes in the past but these look lovely

    SvaraRadera
  6. Det ser riktigt fint ut, cool effekt!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!