onsdag 6 september 2017

Dreamland - Not your mama's easter grass

Hej på er. Idag är det onsdag och det är ju då grön onsdag.
Och jag visar ett lack från dreamland som är en remake från tidigare år .. en härlig neon grön med massa microglitter i så himla läckert lack. Detta har jag velat ha ett tag o nu har jag det.
Smal o bra pensel. Dock lite knepig formula som är åt det tjockare hållet. Så två tjocka lager. Torkade hyfsat fort.
Vad tycker ni?

Betyg 5/5 (för den fina färgen)
Gå in hos karin för fler bidrag :)

4 kommentarer:

  1. Det här är ju så snyggt, har det i Smittens version =))

    SvaraRadera
  2. Alltså åh, detta är så läckert! Ett lack som är med på min önskelista helt klart:)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!