måndag 21 december 2015

Indie lacquers ND-fragola

God kväll! Det va ju ett tag sedan..hehe! Men vad ska jag säga. .barnen tar så mycket tid o allt ting annat så det har inte hunnit med att måla naglarna. ..
Dock har jag lite på lager :-)
Jag skulle ha varit med när det va rosa vecka men ens det han jag inte med. Men detta lack skulle jag ha visat.

Ett väldigt skirt lack målade 4 lager. Men torkade hyfsat ändå.
Mitt första lack av detta märke så jag har ingen erfarenhet av dessa.
Penslen va spretig.

Rosa lack med rött glitter i.
Vet ej vad jag tycker om detta är kluven...vad tycker ni?
Så denna gång ger jag inget betyg.

2 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!