onsdag 25 maj 2016

Depend mirror- 2046

Hej på er :) då va det onsdag igen då. Det är attans va tiden går fort. Idag visar jag ett lack från depend mirror,  vilket jag ha köpt typ som en grabb a bag med blandade lack. Vet ej när denna släpptes..

Vet typ att det bara är en massa gröna lack i min blogg,  men jag har inte så mycket tid att måla naglarna nu med både jobb,  barn och fint väder..men grön onsdag är kul för jag gillar gröna lack :)

Depend va lätt att lacka med,  två lager bra formula och smal pensel. Är ett äpple grönt shimmer lack. Jag gillar det men inget wow.

Vad tycker ni?

Betyg 3/5

Gå gärna in hos Karin för fler gröna bidrag:)

7 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!