fredag 21 juli 2017

Ilnp - Kings&Queens

Hejsan på er.  Fredag igen o veckorna bara flyger fram..Jag kör rätt mycket på teman känner jag men tycker det är ganska kul. Så idag är det ju holofredag :) Detta hade jag för någon dag sedan flr idag regnar det här..

Och då visar jag ett lack från Ilnp och det är ett lika holo lite mörkare lila då himla snyggt=D

Smal pensel o bra formula. Två lager har jag på bilderna. Det torkade hyfsat fort också.

Vad tycker ni?

Betyg 4/5

Gå in här för fler bidrag:)

4 kommentarer:

  1. Superfint, mörkare lila är så fint och med holo blir det ju verkligen prickar över i-na!=)

    SvaraRadera
  2. Det ser helt fantastiskt ut, så snyggt! Jag känner själv väldigt sug efter lila holo just nu men, ska måla det på tårna under dagen tänkte jag.

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!