söndag 27 september 2015

Aden- no 96 Amsterdam

God kväll på er! Idag kör jag på ett kvälls inlägg. Då det är fullt upp på morgonen.:)

Detta blir ett annorlunda inlägg . Då jag ska visa er ett paket med nagellack som innehåller 5 st mini lack. Jag har inte hört om detta innan. .någon annan som vet mer kanske?
Jag visar ett lack om dagen.

Och såhär skriver de om lacken;
"Finns i flera olika nyanser , ger faktiskt nyans, glans o torkar fort. Håller länge , med endast 2 lager.
Fri från toluene , formaldehyde o DBP.
Amsterdam- perfekt på resande fot"

Först ut idag blir aden no 96. Ett rosa lack. På bilderna har jag två lager. Torkar fort. Bra pensel. Gillar färgen.

6ml kostar 25 kr o 11 ml kostar 49kr. Detta sett kostade 110kr på eleven.

Vad tycker ni?

Betyg 5 / 5

9 kommentarer:

  1. I bought Aden polishes on my previous vacation in Hungary. Bottles looked different than this one, but I liked the polishes. They were *really* cheap there :)

    SvaraRadera
  2. Oh, what a girly and pretty polish!

    SvaraRadera
  3. Fint lack och spännande märke. Trodde först att ett "a" ramlat bort, har lack från ett märke som heter Adena, men detta är ju nått annat.:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är roligt med nya märken.lite kul att ni som känner till så mycket lack inte känner till detta:) men det är mycket lack för pengarna:)

      Radera
  4. Har inte hört talas om märket, men detta ser väldigt sött och fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller! :-) så jag tänkte varför inte:)

      Radera
  5. It's a really nice bubblegum pink, I like it :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!