onsdag 30 september 2015

Hm- exquisite emerald

Godmorgon på er! Sitter och dricker kaffe :) o titta på änglagård..få se vad denna dag har att erbjuda.

Idag är det ju grön onsdag och det vill man ju inte missa:)
Så idag visar jag ett äldre lack från hm. Liten flaska på 5 ml. På bilderna har jag två lager. Torkar hyfsat fort.
Bred pensel dock lite spretig.
En mörk grönt lack som skiftar i olika grönt o även i blått.
Kan tänka att det passar nu till hösten! !

Gå in hos Karin för fler bidrag.

Vad tycker ni?

Betyg 3 / 5

8 kommentarer:

  1. It is a nice kind of green, not quite sure about the metallic finish tho LOL

    SvaraRadera
  2. Fint, men lite för blågrönt för min mak tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det blev visst mer blått än i verkligheten,,,men man kan ju inte gilla allt=)

      Radera
  3. Jag tycker det är hur vackert som helst!

    SvaraRadera
  4. Oh wow it's a pretty colour and I do like these sorta greens :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!