söndag 26 juni 2016

Depend 7 day- its a spring thing

God eftermiddag, maten står i ugnen, dottern sover så då passar jag på o skriver.
Idag visar jag ett lack från depend 7 - day, tror det eller ej jag har aldrig provat dessa från depend, men det är väl för att det inte sitter så länge på mig...

Iallafall så heter lacket its a spring thing och är ett härlig ceris färgat lack,vet ej dock vad färgen heter,men jag tycker det är så härligt!!!passar bra till sommaren.

Det är en bred pensel o bra formula, det visade att det inte är så täckande på flaskan så denna är som en jelly. 2 lager har jag på bilderna. Torkade fort. Och som topp lack ha jag seche vite istället för det som är till dessa 7-day lacken.

Vad tycker ni?

Betyg blir 4/5

4 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!