tisdag 14 juni 2016

Essie - starry starry night

Hej på er. Idag e jag hemma och vabbar plus att jag själv ha en sådan huvudvärk.. Jaja så är det.

Idag visar jag ett lack jag fyndade på hm för 50 kr. Essie starry starry night ett mörkblått lack som är fyllt med glitter i.  Det är verkligen ett sådant härligt lack och som jag är glad över att jag har.

Det hade nog räckt med ett lager,  men av någon anledning kör jag alltid med två. Det va lätt att lacka med kanske något tjock formula men inget dom störde mig
Känns som att det är ett jelly lack det blir ett djup i lacket. Det är ett lack som man ska äga:)

Penseln är bred så det gör det lite lättare att lacka med.

Va detta en remake av ett lack?är det någon dom vet har för mig att det var något om det...

Vad tycker ni?

Betyg 5/5

2 kommentarer:

  1. It's really pretty. And yes, it's a remake of an old Essie polish with the same name - and that's really hard to find and therefore really really expensive. It's not quite the same though. :)

    SvaraRadera
  2. It is beautiful - even if nit exactly the same as the old one...

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!